Наукова періодика України Теорія і практика управління соціальними системами


Штефан Л. В. 
Концепція латерального мислення Е. Боно як основа активізації творчої діяльності майбутніх інженерів-педагогів / Л. В. Штефан // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2014. - № 2. - С. 27-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2014_2_6
Розглянуто підходи до адаптації концепції латерального мислення Е. Боно в процесі професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів за умов впровадження інноваційних технологій. Висвітлено завдання та методи реалізації цієї концепції, які використовуються у процесі організації навчальних тренінгів, ділових ігор, що сприяє активізації творчої діяльності студентів. З’ясовано особливості щодо формування творчого мислення. Визначено різницю понять „проблемна ситуація ” та „завдання” які означають різні психологічні реальності. Вміщено таблиці аналізу певних проблемних ситуацій шляхом мозкового штурму в малих групах студентів.Рассмотрены подходы к адаптации концепции латерального мышления Э. Боно в процессе профессиональной подготовки будущих инженеров-педагогов в условиях внедрения инновационных технологий. Освещены задачи и методы реализации этой концепции, используемые в процессе организации учебных тренингов, деловых игр, способствующих активизации творческой деятельности студентов. Выяснены особенности формирования творческого мышления. Определено различие понятий "проблемная ситуация" и "задача", означающие разные психологические реальности. Помещены таблицы анализа определенных проблемных ситуаций путем мозгового штурма в малых группах студентов.Approaches to adapt the concept of lateral thinking E. Bono in the training of future engineers and educators in terms of innovative technologies. Highlight problems and methods of implementation of the concepts used in the process of organizing training sessions, business games, contributing to activation of creative activity of students. Clarified the formation of creative thinking. Defined difference between the concepts "problem situation" and "task" means different psychological reality. Placed 5 tables analysis of certain problem situations brainstorm in small groups of students.
  Повний текст PDF - 246.856 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Штефан Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Штефан Л. В. Концепція латерального мислення Е. Боно як основа активізації творчої діяльності майбутніх інженерів-педагогів / Л. В. Штефан // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2014. - № 2. - С. 27-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2014_2_6.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського