Наукова періодика України Теорія і практика управління соціальними системами


Кадемія М. Ю. 
Сучасні педагогічні технології навчання дорослих / М. Ю. Кадемія // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2014. - № 2. - С. 11-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2014_2_4
Проаналізовано використання сучасних педагогічних технологій навчання в освіті дорослих, що будуються на використанні ІКТ, а також інформаційно-комунікаційних мереж (ІКМ). Розглянуто застосування сучасних ІКТ і ІКМ-технологій, яке надає можливість створення якісно нового інформаційного освітнього середовища з можливістю побудови систем електронного навчання. Зауважено, що електронне навчання – це система навчання, що пропонує використання Інтернет-технологій, електронних бібліотек, навчально-методичних мультимедіаматеріалів, віртуальних лабораторних практикумів тощо. Проаналізовано розвиток технологій e-learning: віртуальні аудиторії, віртуальні навчальні заклади, Веб-квести, Блоги, Блог-квести тощо. Відзначено, що мобільне навчання (m-learning) – це передавання знань на мобільні пристрої з використанням WAP i GPRS технологій. Підкреслено, що розвивається u-learning (ubiquitous learning) – всепроникне навчання технологій неперервної освіти з використанням інформаційно-комунікаційних засобів у всіх сферах життя суспільства. Констатовано, що упровадження в навчальний процес сучасних педагогічних технологій відкриває широкі можливості навчання впродовж усього життя.Проанализировано использование современных педагогических технологий обучения в образовании взрослых, которые строятся на использовании ИКТ, а также информационно-коммуникационных сетей (ИКС). Рассмотрено применение современных ИКТ и ИКС-технологий, которые дают возможность создания качественно новой информационной образовательной среды с возможностью построения систем электронного обучения. Отмечено, что электронное обучение - это система обучения, которая предлагает использование Интернет-технологий, электронных библиотек, учебно-методических мультимедиаматериалив, виртуальных лабораторных практикумов и т.д. Проанализировано развитие технологий e-learning: виртуальных аудиторий, виртуальных учебных заведений, Веб-квестов, Блогов, Блог-квестов и т.д. Отмечено, что мобильное обучение (m-learning) - это передача знаний на мобильные устройства с использованием WAP и GPRS технологий. Подчеркнуто, что развитие u-learning (ubiquitous learning) - всепроникающее обучение технологиям непрерывного образования с использованием информационно-коммуникационных средств во всех сферах жизни общества. Констатировано, что внедрение в учебный процесс современных педагогических технологий открывает широкие возможности обучения в течение всей жизни. Analyzed the use of modern teaching technology training in adult education, which are based on the use of ICT, as well as information and communication set. The application of modern ICT and PCM technologies that make it possible to create a qualitatively new information educational environment with the possibility of e-learning systems. Noted that e-learning - a learning system that offers the use of Internet technologies, digital libraries, teaching multimediamaterials, virtual laboratory workshops, etc. Recorded by the development of technology e-learning: virtual classrooms, virtual schools, Web quests, Blogs, Blog-quests, etc. .. It is noted that mobile learning (m-learning) - is the transfer of knowledge to mobile devices using WAP and GPRS technology. Emphasized that the development of u-learning (ubiquitous learning) - a pervasive learning technologies continuing education using information and communication tools in all areas of society. Stated that the introduction in the educational process of modern pedagogical technologies offers great learning opportunities throughout their lives.
  Повний текст PDF - 357.713 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кадемія М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кадемія М. Ю. Сучасні педагогічні технології навчання дорослих / М. Ю. Кадемія // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2014. - № 2. - С. 11-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2014_2_4.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського