Наукова періодика України Теорія і практика управління соціальними системами


Генькіна М. А. 
Шляхи формування духовності у студентів / М. А. Генькіна // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2014. - № 2. - С. 90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2014_2_14
Розглянуто сучасну проблему нестачі духовних якостей та брак духовних цінностей у студентів, а також їх небажання чути слово "духовність", розуміння якого вони пов’язують із релігією. Показано значення можливих шляхів прищеплення студентам духовних цінностей. Висвітлено засоби, які дають хоча невисокі, але цінні результати щодо підвищення самосвідомості та відповідальності студентів, їх активності, а в сукупності все це сприяє появі цінностей, розумінню добра, а значить, духовності. Це бесіди, рольові ігри або дебати на семінарських заняттях, тренінги та методи вальдорфської педагогіки. Названо важливі шляхи формування духовності: самореалізація, саморозвиток, майстерність викладачів як запорука успішного досягнення будь-яких цілей навчання тощо.Рассмотрена современная проблема нехватки духовных качеств и отсутствие духовных ценностей у студентов, а также их нежелание слышать слово "духовность", понимание которого они связывают с религией. Показано значение возможных путей привития студентам духовных ценностей. Освещены средства, которые дают хотя невысокие, но ценные результаты по повышению самосознания и ответственности студентов, их активности, а в совокупности это ведет к появлению ценностей, пониманию добра, а значит, к духовности. Это беседы, ролевые игры или дебаты на семинарских занятиях, тренинги и методы вальдорфской педагогики. Названы важные пути формирования духовности: самореализация, саморазвитие, мастерство преподавателей как залог успешного достижения любых целей обучения и т. д. The modern problem of lack of spiritual qualities and lack of spiritual values in students as well as their unwillingness to hear the word "spirituality", the understanding of which they associate with religion. The significance of the possible ways of instilling students of spiritual values. Highlight tools that provide at low but valuable results to improve self-awareness and responsibility of students, their activity, and in the aggregate, this leads to the emergence of values, understanding of good and, therefore, to spirituality. This conversation, role play or debate in seminars, training and methods of Waldorf education. Named the important ways of formation of spirituality: self-realization, self-development, skills of teachers as the key to successful achievement of all learning objectives, etc.
  Повний текст PDF - 242.402 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Генькіна М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Генькіна М. А. Шляхи формування духовності у студентів / М. А. Генькіна // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2014. - № 2. - С. 90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2014_2_14.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського