Наукова періодика України Теорія і практика управління соціальними системами


Постригач Н. О. 
Інноваційні аспекти професійного розвитку учителів в Італії / Н. О. Постригач // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2014. - № 2. - С. 67-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2014_2_11
Проаналізовано педагогічний досвід Італійської республіки в організації та реалізації інноваційних моделей професійного розвитку вчителів. Відзначено, що підвищення кваліфікації вчителів розвинулося в Італії головним чином останніми десятиліттями. Проте, наявна тривала історія заходів, що вживалися для підвищення кваліфікації вчителів в італійській школі. Зауважено, що організаційні та інституційні основи були розроблені протягом ХХ ст.: від Національних дидактичних центрів – національні ресурсні центри, створені протягом 1950-х рр., обласних інститутів досліджень, експериментів і оновлення навчання – у 1970-х рр. до національних планів і провінційних планів оновлення – у 1990-х рр. Окреслено прогностичні можливості запозичення прогресивних ідей італійського педагогічного досвіду в теорію і практику неперервної професійної освіти в Україні.Проанализирован педагогический опыт Итальянской республики в организации и реализации инновационных моделей профессионального развития учителей. Отмечено, что повышение квалификации учителей развилось в Италии главным образом в последние десятилетия. Однако, существует длительная история мероприятий, проводимых для повышения квалификации учителей в итальянской школе. Отмечено, что организационные и институциональные основы были разработаны в течение ХХ в. : от Национальных дидактических центров - национальные ресурсные центры, созданные в 1950-х гг., областных институтов исследований, экспериментов и обновления обучения - в 1970-х гг., до национальных планов и провинциальных планов обновления – в 1990-х гг. Определены прогностические возможности заимствования прогрессивных идей итальянского педагогического опыта в теорию и практику непрерывного профессионального образования в Украине. Аnalyzed the educational experience of the Italian Republic in the organization and implementation of innovative models of professional development of teachers. Noted that the training of teachers in Italy developed mainly in the last decade. However, there is a long history of activities undertaken to improve the skills of teachers in Italian schools. Noted that the organizational and institutional frameworks have been developed over the twentieth century: from the National didactic centers - National Resource Center, created in the 50s, regional institutions of research, experimentation, and training updates - in the 70s, to the national and provincial plans renovation plans - in the 90s. Set out the conceptual aspects of the problem, which suggests that it is important and many-sided. Determined the prognostic value of borrowing progressive ideas of the Italian teaching experience in the theory and practice of continuing professional education in Ukraine.
  Повний текст PDF - 262.432 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Постригач Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Постригач Н. О. Інноваційні аспекти професійного розвитку учителів в Італії / Н. О. Постригач // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2014. - № 2. - С. 67-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2014_2_11.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського