Наукова періодика України | Теорія і практика управління соціальними системами | ||
Черкашин А. І. Сучасні освітні парадигми формування особистості працівників органів внутрішніх справ у вищих навчальних закладах Міністерства внутрішніх справ України / А. І. Черкашин // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2014. - № 1. - С. 69-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2014_1_8 Розглянуто формування особистості працівників органів внутрішніх справ у ВНЗ МВС України у контексті антропологічної, гуманістичної та суб’єктно-вчинкової парадигми. Зазначено, що сутність упровадження вказаних парадигм полягає у переорієнтації навчально-виховного процесу на формування особистості курсантів як унікальної цілісної творчої індивідуальності, всебічне врахування індивідуально-психологічного чинника у процесі передавання від покоління до покоління соціокультурного досвіду, активної участі молодої людини у формуванні власного морально-духовного світу. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Черкашин А. І. Сучасні освітні парадигми формування особистості працівників органів внутрішніх справ у вищих навчальних закладах Міністерства внутрішніх справ України / А. І. Черкашин // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2014. - № 1. - С. 69-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2014_1_8. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |