Наукова періодика України Теорія і практика управління соціальними системами


Кобец В. Н. 
Личностный подход в изучении готовности будущих менеджеров к профессиональной деятельности / В. Н. Кобец // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2014. - № 1. - С. 139-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2014_1_16
Охарактеризована готовность к профессиональной деятельности с позиций деятельностно-познавательно-профессионального единства: во-первых, как категорию теории деятельности, которая указывает на функциональные и личностные характеристики субъекта, необходимые для успешного выполнения профессиональной деятельности; во-вторых, как категорию профессионального развития, которое указывает на достижение субъектом его начального уровня с соответствующей мерой освоения деятельности; в-третьих, как категорию профессионального образования, которое выражает цель и совокупный результат этапов развития и указывает на качество профессионального образования. На основании результатов исследования, проведенного среди будущих менеджеров из списка предложенных качеств, необходимых для достижения успеха, приоритетными для всех студентов в целом как по важности, так и по их наличию являются: главная цель в жизни, уверенность в себе, самоконтроль, инициатива и лидерство, энтузиазм, терпимость. Недооценивают студенты важность таких качеств, как воображение, сотрудничество, способность учитывать уроки неудач. Выделены уровни самоэффективности в предметной деятельности. Выявлена их взаимосвязь с личностной готовностью студентов, выраженной в их представлениях о важности тех или иных качеств, необходимых для достижения успеха. Констатировано отсутствие у большинства студентов заметных расхождений в оценке важности таких качеств, как наличие главной цели, уверенность в себе, самоконтроль, концентрация мышления, сотрудничество и другие качества.Охарактеризовано готовність до професійної діяльності з позицій діяльнісно-пізнавальної єдності, а саме: по-перше, як категорію теорії діяльності, яка вказує на функціональні та особистісні характеристики суб'єкта, необхідні для успішного виконання професійної діяльності; по-друге, як категорію професійного розвитку, яке вказує на досягнення суб'єктом його початкового рівня з відповідною мірою освоєння діяльності, що є психологічною основою прояву компетентності та формування професіоналізму; по-третє, як категорію професійної освіти, яка виражає мету і сукупний результат етапів розвитку та вказує на якість професійної освіти. На підставі результатів дослідження, проведеного серед майбутніх менеджерів зі списку запропонованих якостей, необхідних для досягнення успіху, пріоритетними для всіх студентів в цілому як за важливістю, так і за їх наявністю: головна мета в житті, впевненість у собі, самоконтроль, ініціатива та лідерство, ентузіазм, терпимість. Зазначено, що студенти недооцінюють важливість таких якостей, як уява, співробітництво, здібність враховувати уроки невдач. The article discusses the essence of personal readiness of students-managers to professional work and its structure. This is the combination of person’s represintations that he has professionally important qualities, and his confidence that in situations of professional activity.
  Повний текст PDF - 255.333 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кобец В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кобец В. Н. Личностный подход в изучении готовности будущих менеджеров к профессиональной деятельности / В. Н. Кобец // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2014. - № 1. - С. 139-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2014_1_16.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського