Яковенко Т. В. 
Вимоги до педагога професійного навчання нової генерації / Т. В. Яковенко // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2013. - № 4. - С. 83-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2013_4_13
Проаналізовано структуру діяльності педагога професійного навчання, в якій виділено виробничо-технологічну, організаційно-управлінську, дослідницьку та виховну діяльність. Виокремлено компоненти професійної діяльності інженера-педагога, серед яких визначальними названо мотиваційний, креативний, технологічний та рефлексивний. Викладено авторське визначення діяльності сучасного педагога професійного навчання, яке розуміється як інтегративне утворення з акцентуванням на поєднанні різних видів діяльності педагога професійного навчання. Сформульовано вимоги до системи професійно-педагогічної підготовки майбутніх педагогів професійного навчання: врахування особливостей структури інноваційної діяльності педагогів, концептуальність в організації підготовки педагогів професійного навчання, технологічність, врахування особливостей соціокультурного оточення майбутнього фахівця професійного навчання.Проанализирована структура деятельности педагога профессионального обучения, в которой выделены производственно-технологическая, организационно-управленческая, исследовательская и воспитательная виды деятельности. Выделены компоненты профессиональной деятельности инженера-педагога, основными из которых названы мотивационный, креативный, технологический и рефлексивный. Изложено авторское определение деятельности современного педагога профессионального обучения, которое понимается как интегративное образование с акцентом на сочетании различных видов деятельности педагога профессионального обучения. Сформулированы требования к системе профессионально-педагогической подготовки будущих педагогов профессионального обучения: учет особенностей структуры инновационной деятельности педагогов, концептуальность в организации подготовки педагогов профессионального обучения, технологичность, учет особенностей социокультурного окружения будущего специалиста профессионального обучения.In the article componenty of professional activity of future teachers of the vocational training and feature of their realization is considered in the light of innovative processes, what be going on in Ukraine and world. Description and structure of activity of teacher of the vocational training is considered with the purpose of finding of possibilities of changes and improvements. The criteria of such pedagogical activity is creative receptivity to the pedagogical innovations, creative activity, methodological and technological readiness to introduction of innovations, culture of intercourse general system requirements are formulated professional-pedagogical preparation of future teachers of the vocational training.
  Повний текст PDF - 345.104 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Яковенко Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Яковенко Т. В. Вимоги до педагога професійного навчання нової генерації / Т. В. Яковенко // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2013. - № 4. - С. 83-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2013_4_13.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського