Наукова періодика України | Теорія і практика управління соціальними системами | ||
Лавріненко О. А. Педагогічна майстерність як домінантний складник педагогічної дії / О. А. Лавріненко // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2013. - № 3. - С. 102-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2013_3_15 Розглянуто проблеми розвитку педагогічної майстерності в системі підготовки майбутніх вчителів. Визначено сутність і специфіку педагогічної майстерності як основоположної складової педагогічної дії, як домінанти впливу вчителя на інтелект, волю і почуття учня.Рассмотрены проблемы развития педагогического мастерства в системе профессиональной подготовки будущих учителей. Определены сущность и специфика педагогического мастерства как основоположной составляющей педагогического действия, как доминанты воздействия учителя на интеллект, волю и чувства ученика.The problems of development of pedagogical skills in vocational training of future teachers. Defined the nature and specificity of pedagogical skills as part pedagogical actions as a dominant impact on the teacher's intellect, will and feelings of the pupil. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Лавріненко О. А. Педагогічна майстерність як домінантний складник педагогічної дії / О. А. Лавріненко // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2013. - № 3. - С. 102-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2013_3_15. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |