Наукова періодика України Теорія і практика управління соціальними системами


Глузман О. В. 
Інноваційні освітні технології в умовах реформування системи вищої освіти / О. В. Глузман, А. О. Комарова // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2013. - № 2. - С. 86-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2013_2_12
Проаналізовано основні періоди розвитку дефініції "технологія навчання": особливістю першого є поява в навчальних закладах технічних способів надання інформації, другого – виникнення технологічного підходу; сутністю третього є розширення бази педагогічної технології, перехід від вербального до аудіовізуального навчання та активна підготовка педагогів-технологів, четвертого – створення комп’ютерних лабораторій і дисплейних класів. Наведено приклади педагогічних технологій, розроблених вітчизняними вченими та реалізованих в КНУ ім.. Т.Г. Шевченка, Чернівецькому університеті ім. Ю. Федьковича. Деталізовано концептуальні положення технології кооперативного навчання, в основі якої - проектування педагогічних ситуацій. Підкреслено, що перспективою дослідження педагогічних технологій є розробка семантичної, структурної та параметричної моделей педагогічних технологій. Виокремлено напрями конкретизації названих вище моделей. Спрогнозовано технологічні тенденції у вітчизняній педагогічній освіті. Проанализированы основные периоды развития дефиниции "технология обучения": особенностью первого является появление в учебных заведениях технических способов предоставления информации, второго – возникновение технологического подхода; сущностью третьего является расширение базы педагогической технологии, переход от вербального к аудиовизуальному обучению и активная подготовка педагогов-технологов, четвертый харктеризуется созданием компьютерных лабораторий и дисплейных классов. Приведены примеры педагогических технологий, разработанных отечественными учеными и реализованных в КНУ им. Т. Г. Шевченко, Черновицком университете им. Ю. Федьковича. Детализированы концептуальные положения технологии кооперативного обучения, в основе которой - проектирование педагогических ситуаций. Подчеркнуто, что перспективой исследования педагогических технологий является разработка семантической, структурной и параметрической моделей педагогических технологий. Выделены направления конкретизации названных выше моделей. Спрогнозированы технологические тенденции в отечественном педагогической образовании.Modern integration into the European educational space, determines the number of contemporary modernization processes in the education system. Shaping the content of education “on the outcome” increase attention to activity component of the pedagogical process and technology, as the field of science that explores and develops the means of obtaining results. The article describes the main periods in development of the concept “educational technology”, analyzes the main technology types in their structure.
  Повний текст PDF - 251.817 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Глузман О.
  • Комарова А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Глузман О. В. Інноваційні освітні технології в умовах реформування системи вищої освіти / О. В. Глузман, А. О. Комарова // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2013. - № 2. - С. 86-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2013_2_12.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського