Наукова періодика України Теорія і практика управління соціальними системами


Прокопенко І. Ф. 
Інноваційні технології підготовки вчителів в умовах євроінтеграції / І. Ф. Прокопенко // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2013. - № 2. - С. 81-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2013_2_11
Розглянуто актуальні проблеми модернізації інноваційних технологій підготовки майбутніх учителів у сучасний період. Визначено доцільність їх впровадження на принципах системного підходу, зокрема перехід від адаптаційного навчання до особистісно орієнтованого; побудова механізму оцінювання якості підготовки фахівців у ВНЗ. Підкреслено необхідність трансформації теоретико-методологічних засад вибору, конструювання та композиції змісту педагогічної освіти. Охарактеризовано та обґрунтовано пріоритетність формування у майбутніх фахівців загальнокультурної, громадянської, професійної, здоров’язберігальної компетентності, компетентності у застосуванні ІКТ.Рассмотрены актуальные проблемы модернизации инновационных технологий подготовки будущих учителей в современный период. Определена целесообразность их внедрения на принципах системного подхода, в частности переход от адаптационного обучения к личностно ориентированному; построение механизма оценки качества подготовки специалистов в ВУЗ. Подчеркнута необходимость трансформации теоретико-методологических основ выбора, конструирования и композиции содержания педагогического образования. Обоснована приоритетность формирования у будущих специалистов общекультурной, гражданской, профессиональной, здоровьесберегающей компетентности, компетентности в применении ИКТ.The leading tendencies of future teachers training development system in the modern period is analyzed in the article. The appropriateness of its modernization on the basis of system approach is supported. The most influential scientific concepts of modernization content of higher pedagogical education are characterized.
  Повний текст PDF - 194.931 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Прокопенко І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Прокопенко І. Ф. Інноваційні технології підготовки вчителів в умовах євроінтеграції / І. Ф. Прокопенко // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2013. - № 2. - С. 81-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2013_2_11.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського