Наукова періодика України Теорія і практика управління соціальними системами


Коваленко О. Е. 
Підготовка інженерів-педагогів магістерських програм – якою їй бути? / О. Е. Коваленко // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2013. - № 1. - С. 99-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2013_1_15
Обгрунтовано актуальність удосконалення професійної підготовки інженерів-педагогів магістерських програм. Розроблено зміст професійних компетенцій цих кадрів. Доведено, що проектування системи педагогічної підготовки майбутніх інженерів-педагогів має здійснюватися за рахунок системної інтеграції діяльнісного, особистісно орієнтованого та компетентнісного підходів. Розглянуто концептуальні засади проектування системи педагогічної підготовки майбутніх інженерів –педагогів магістерських програм, що втілені у навчальний процес Української інженерно-педагогічної академії шляхом упровадження розробленого навального забезпечення й методичного супроводу.Обоснована актуальность совершенствования профессиональной подготовки инженеров-педагогов магистерских программ. Разработано содержание профессиональных компетенций этих кадров. Доказано, что проектирование системы педагогической подготовки будущих инженеров-педагогов должно осуществляться посредством системной интеграции деятельностного, личностно ориентированного и компетентностного подходов. Рассмотрены концептуальные основы проектирования системы педагогической подготовки будущих инженеров-педагогов магистерских программ, которые воплощены в учебный процесс Украинской инженерно-педагогической академии путем внедрения разработанного стремительного обеспечения и методического сопровождения.The urgency of improving the training of engineers and educators master's degree programs. Defined the methodological framework of the study. Developed maintenance of professional competence of the staff. It is proved that the design of pedagogical training of future engineers, and educators should be a means of system integration of the activity, personality and competence-based approaches. We consider the conceptual foundations of designing the system of teacher training future engineers and educators master's degree programs, which are embodied in the learning process of the Ukrainian Engineering and Pedagogical Academy developed through the introduction of rapid provision and methodological support.
  Повний текст PDF - 278.095 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Коваленко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Коваленко О. Е. Підготовка інженерів-педагогів магістерських програм – якою їй бути? / О. Е. Коваленко // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2013. - № 1. - С. 99-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2013_1_15.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського