Наукова періодика України Теорія і практика управління соціальними системами


Прокопенко І. Ф. 
Розвиток інноваційної педагогічної освіти як пріоритетний напрям модернізації національних систем підготовки освітянських кадрів у ХХІ ст. / І. Ф. Прокопенко // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2013. - № 1. - С. 48-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2013_1_10
Узагальнено досвід, нагромаджений в розвинених країнах у розбудові системи педагогічної освіти відповідно до викликів ХХІ ст. Здійснено порівняльну характеристику найвпливовіших наукових підходів до професійної підготовки майбутнього вчителя. Обґрунтовано доцільність модернізації системи педагогічної освіти на засадах інноваційного підходу з використанням нових педагогічних технологогій. За сутнісними властивостями та інструментально значущими характеристиками виокремлено класи педагогічних технологій. Зазначено, що найважливіша роль в інноваційному навчанні належить учителю, готовність якого до роботи за інноваційними канонами обумовлюється його особистісними якостями, наявністю спеціальних теоретичних знань і практичного досвіду. Обобщен опыт, накопленный в развитых странах в системы педагогического образования в соответствии с вызовами XXI в. Осуществлена сравнительная характеристика влиятельных научных подходов к профессиональной подготовке будущего учителя. Обоснована целесообразность модернизации системы педагогического образования на основе инновационного подхода с использованием новых педагогических технологогий. По сущностным свойствам и инструментально значимым характеристикам выделены классы педагогических технологий. Отмечено, что важнейшая роль в инновационном обучении принадлежит учителю, готовность которого к работе по инновационным канонам обуславливается его личностными качествами, наличием специальных теоретических знаний и практического опыта.The experience gained in the developed countries in the development of teacher education in line with the challenges of the XXI century. The comparative characteristics of influential scientific approach to training future teachers. The expediency of the modernization of the system of teacher education on the basis of an innovative approach to the use of new teaching tehnologogy. On the essential properties and instrumentally significant characteristics Classes of educational technology. It is noted that the most important role in innovative teaching by the teacher, whose willingness to work on innovative canons caused his personal qualities, the presence of special theoretical knowledge and practical experience.
  Повний текст PDF - 260.741 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Прокопенко І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Прокопенко І. Ф. Розвиток інноваційної педагогічної освіти як пріоритетний напрям модернізації національних систем підготовки освітянських кадрів у ХХІ ст. / І. Ф. Прокопенко // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2013. - № 1. - С. 48-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2013_1_10.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського