Наукова періодика України Теорія і практика управління соціальними системами


Романовський О. Г. 
Про підвищення ролі особистості викладача у процесі підготовки гуманітарно-технічної еліти в умовах інноваційного розвитку сучасної вищої школи / О. Г. Романовський // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2010. - № 2. - С. 3-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2010_2_3
Конкретизовано роль викладача у формувальному процесі як провідного чинника ефективності освіти, серед яких: зміст освіти, педагогічні технології, удосконалення та розвиток навчально-лабораторної бази. Виокремлено компоненти структури педагогічних особистісних якостей, необхідних для функціонування педагога: дидактичні, академічні, перцептивні, мовні, організаторські здібності; об'єктивні критерії педагогічної майстерності; основні чинники Я-концепції викладача, що включає когнітивний компонент творчого потенціалу й афективний. Проаналізовано з позицій компетентнісного підходу поліфункціональність викладача ВНЗ, що акумулює в собі формування у студентів компетенції та допомогу їм у компетентному становленні, формування нових знань, розвиток процесу наукового пошуку, наукових результатів, керівництво науковою роботою своїх учнів, формування активного учасника громадянського суспільства, цільову організація практично спрямованої діяльності студентів, вплив на формування та ефективність процесів глобалізації та інтернаціоналізації.Раскрыты составные элементы компетентности педагога, рассмотрены направления его деятельности в условиях инновационного развития высшей школы. Сделан акцент на особой значимости роли преподавателя в процессе подготовки высокопрофессионального специалиста для его конкурентной способности на рынке услуг и повышения уровня способностей к адаптации в быстро модернизирующемся социуме.The component elements of competence of teacher are exposed, directions of its activity in the conditions of innovative development of high school are considered in detail. An accent on the special meaningfulness of role of teacher in the process of preparation of high professional specialist for its competition ability at the market of services, increase of level of capacities for adaptation in quickly modernized society is done.
  Повний текст PDF - 294.57 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Романовський О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Романовський О. Г. Про підвищення ролі особистості викладача у процесі підготовки гуманітарно-технічної еліти в умовах інноваційного розвитку сучасної вищої школи / О. Г. Романовський // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2010. - № 2. - С. 3-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2010_2_3.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського