Наукова періодика України | Теорія і практика управління соціальними системами | ||
Гирич З. І. Структурно-функціональна модель системи науково-методичної роботи в дошкільному навчальному закладі / З. І. Гирич, В. М. Прасол // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2010. - № 2. - С. 123-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2010_2_20 Висвітлено мету, принципи, завдання, форми науково-методичної роботи (НМР) в ДНЗ. Обгрунтовано структурно-функціональну модель системи НМР в ДНЗ. Розглянуто етапи розробки даної моделі: по-перше, було проаналізовано різні варіанти моделей з урахуванням напрямів у змісті науково-методичної роботи та доцільності введення їх елементів у модель; по-друге, виявлено прямі та зворотні зв'язки між підструктурними елементами системи; по-третє, доведено необхідність співіснування традиційних та інноваційних форм організації науково-методичної роботи і доцільність їх введення в модель. Показано підсистеми моделі: педагогічна рада, адміністративний орган управління, відділення, предметні комісії, методичний кабінет, атестаційні комісії та ін. Конкретизовано їх функції та взаємозв'язки між структурними підсистемами. Підсумовано, що ефективність структурно-функціональної моделі системи НМР грунтується на використанні наукових знань з теорії управління, встановленні тісного взаємозв'язку між її підсистемами, забезпеченні наочності, взаємопов'язаності всіх ланок НМР, загальній направленості у науково-методичній діяльності, взаємозв'язку функцій управління, доступності сприйняття.Рассмотрены цель, задачи, содержание и формы научно-методической работы в дошкольном учебном заведении. Выделены этапы разработки структурно-функциональной модели системы научно-методической работы в дошкольном учебном заведении. Раскрыты взаимосвязь и взаимодействие между подсистемами научно-методической работы, всеми ее структурними элементами на основе реализации полного цикла управленческих функций.In the article a purpose, tasks, maintenance and forms, is considered scientifically-methodical work in preschool educational establishment. Design times are selected structurally - to the functional model of system scientifically-methodical work in preschool educational establishment. Intercommunication and co-operation is exposed between subsystems scientifically-methodical work, all of its structural elements on the basis of realization of complete cycle of administrative functions. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гирич З. І. Структурно-функціональна модель системи науково-методичної роботи в дошкільному навчальному закладі / З. І. Гирич, В. М. Прасол // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2010. - № 2. - С. 123-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2010_2_20. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |