Наукова періодика України Теоретичні і прикладні проблеми психології та соціальної роботи


Талдонова Л. О. 
Інклюзивна освіта як ознака системи демократичних процесів в освіті / Л. О. Талдонова // Теоретичні і прикладні проблеми психології. - 2019. - № 2. - С. 320-330. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tippp_2019_2_29
  Повний текст PDF - 428.395 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Талдонова Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Талдонова Л. О. Інклюзивна освіта як ознака системи демократичних процесів в освіті / Л. О. Талдонова // Теоретичні і прикладні проблеми психології. - 2019. - № 2. - С. 320-330. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tippp_2019_2_29.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Талдонова Лілія Олександрівна (психологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського