Наукова періодика України | Теоретичні і прикладні проблеми психології та соціальної роботи | ||
Талдонова Л. О. Інклюзивна освіта як ознака системи демократичних процесів в освіті / Л. О. Талдонова // Теоретичні і прикладні проблеми психології. - 2019. - № 2. - С. 320-330. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tippp_2019_2_29 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Талдонова Л. О. Інклюзивна освіта як ознака системи демократичних процесів в освіті / Л. О. Талдонова // Теоретичні і прикладні проблеми психології. - 2019. - № 2. - С. 320-330. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tippp_2019_2_29.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |