Наукова періодика України | Теоретичні і прикладні проблеми психології та соціальної роботи | ||
Кудінова М. С. Критеріально-показникова характеристика рівнів розвитку стресостійкості учнів старших класів загальноосвітніх шкіл-інтернатів / М. С. Кудінова // Теоретичні і прикладні проблеми психології. - 2019. - № 2. - С. 216-233. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tippp_2019_2_20 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кудінова М. С. Критеріально-показникова характеристика рівнів розвитку стресостійкості учнів старших класів загальноосвітніх шкіл-інтернатів / М. С. Кудінова // Теоретичні і прикладні проблеми психології. - 2019. - № 2. - С. 216-233. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tippp_2019_2_20. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |