Наукова періодика України | Теоретичні і прикладні проблеми психології та соціальної роботи | ||
Лапа В. М. Інклюзивне навчання як передумова розвитку комунікативної толерантності старшокласників та модель її формування у процесі внутрішікільної інтеграції / В. М. Лапа // Теоретичні і прикладні проблеми психології. - 2018. - № 1. - С. 181-198. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tippp_2018_1_20 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Лапа В. М. Інклюзивне навчання як передумова розвитку комунікативної толерантності старшокласників та модель її формування у процесі внутрішікільної інтеграції / В. М. Лапа // Теоретичні і прикладні проблеми психології. - 2018. - № 1. - С. 181-198. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tippp_2018_1_20. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |