Наукова періодика України | Теоретичні і прикладні проблеми психології та соціальної роботи | ||
Гомольська Л. П. Вплив екологічності бренду на мотивацію споживчої поведінки студентської молоді / Л. П. Гомольська // Теоретичні і прикладні проблеми психології. - 2016. - № 2. - С. 32-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tippp_2016_2_6 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гомольська Л. П. Вплив екологічності бренду на мотивацію споживчої поведінки студентської молоді / Л. П. Гомольська // Теоретичні і прикладні проблеми психології. - 2016. - № 2. - С. 32-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tippp_2016_2_6. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |