Наукова періодика України | Теоретичні і прикладні проблеми психології та соціальної роботи | ||
Гомольська Л. П. Модель бренд-комунікацій: соціально-психологічний аспект / Л. П. Гомольська // Теоретичні і прикладні проблеми психології. - 2016. - № 1. - С. 62-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tippp_2016_1_9 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гомольська Л. П. Модель бренд-комунікацій: соціально-психологічний аспект / Л. П. Гомольська // Теоретичні і прикладні проблеми психології. - 2016. - № 1. - С. 62-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tippp_2016_1_9. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |