Наукова періодика України | Теоретичні і прикладні проблеми психології та соціальної роботи | ||
Палько Т. В. Когнітивна складова розвитку рефлексії вчителів в умовах післядидпомної педагогічної освіти / Т. В. Палько // Теоретичні і прикладні проблеми психології. - 2014. - № 3. - С. 246-253. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tippp_2014_3_38 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Палько Т. В. Когнітивна складова розвитку рефлексії вчителів в умовах післядидпомної педагогічної освіти / Т. В. Палько // Теоретичні і прикладні проблеми психології. - 2014. - № 3. - С. 246-253. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tippp_2014_3_38.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |