Наукова періодика України Теоретична і дидактична філологія


Кардаш Л. 
Діалогізація навчання як дієвий чинник підвищення пізнавальної активності учнів / Л. Кардаш // Теоретична і дидактична філологія. - 2014. - Вип. 18. - С. 41-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tidf_2014_18_11
  Повний текст PDF - 347.439 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кардаш Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кардаш Л. Діалогізація навчання як дієвий чинник підвищення пізнавальної активності учнів / Л. Кардаш // Теоретична і дидактична філологія. - 2014. - Вип. 18. - С. 41-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tidf_2014_18_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кардаш Лариса Василівна (філологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського