Наукова періодика України | Таврійський науковий вісник | ||
Орленко О. В. Роль маркетингової концепції у просуванні круп’яної органічної продукції / О. В. Орленко // Таврійський науковий вісник. - 2015. - Вип. 91. - С. 301-307. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tavnv_2015_91_57 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Орленко О. В. Роль маркетингової концепції у просуванні круп’яної органічної продукції / О. В. Орленко // Таврійський науковий вісник. - 2015. - Вип. 91. - С. 301-307. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tavnv_2015_91_57. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |