Наукова періодика України Technology audit and production reserves


Педько І. А. 
Неокласична концепція маркетингових інформаційних систем підприємств / І. А. Педько // Технологический аудит и резервы производства. - 2015. - № 5(5). - С. 4-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tatrv_2015_5%285%29__2
Монографія присвячена вирішенню наукової проблеми розробки неокласичної концепції маркетингових інформаційних систем промислових підприємств за умов зростання ризиків підприємницької діяльності. Розглянуто еволюцію наукової думки щодо концепції маркетингових інформаційних систем. Запропоновано класифікацію ризиків підприємницької діяльності. Показано специфічні умови діяльності промислових підприємств-виробників бетону та виробів з бетону, зокрема організаційно-технологічні засади, домінанти попиту, чинники конкурентоспроможності. Запропоновано неокласичну концепцію маркетингових інформаційних систем промислових підприємств, механізми функціонування її підсистем: моніторингу, маркетингових досліджень, оцінювання ризиків, прогнозування.
  Повний текст PDF - 278.485 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Педько І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Педько І. А. Неокласична концепція маркетингових інформаційних систем підприємств / І. А. Педько // Технологический аудит и резервы производства. - 2015. - № 5(5). - С. 4-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tatrv_2015_5(5)__2.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Педько Ірина Анатоліївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського