Наукова періодика України | Technology audit and production reserves | ||
Рудь В. В. Формування доданої вартості в маркетинговому ланцюгу просування продукції підприємств м’ясопереробної галузі / В. В. Рудь // Технологический аудит и резервы производства. - 2015. - № 2(6). - С. 49-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tatrv_2015_2%286%29__10 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Рудь В. В. Формування доданої вартості в маркетинговому ланцюгу просування продукції підприємств м’ясопереробної галузі / В. В. Рудь // Технологический аудит и резервы производства. - 2015. - № 2(6). - С. 49-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tatrv_2015_2(6)__10.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |