Наукова періодика України Сучасні питання економіки і права


Могилевская О. Ю. 
Роль маркетингу в формуванні конкурентоспроможного потенціалу підприємства / О. Ю. Могилевская, А. І. Гладун, Т. С. Дмитриченко // Сучасні питання економіки і права. - 2018. - Вип. 2. - С. 22-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Spep_2018_2_6
  Повний текст PDF - 347.943 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Могилевская О.
  • Гладун А.
  • Дмитриченко Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Могилевская О. Ю. Роль маркетингу в формуванні конкурентоспроможного потенціалу підприємства / О. Ю. Могилевская, А. І. Гладун, Т. С. Дмитриченко // Сучасні питання економіки і права. - 2018. - Вип. 2. - С. 22-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Spep_2018_2_6.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського