Наукова періодика України | Сучасні питання економіки і права | ||
Могилевская О. Ю. Роль маркетингу в формуванні конкурентоспроможного потенціалу підприємства / О. Ю. Могилевская, А. І. Гладун, Т. С. Дмитриченко // Сучасні питання економіки і права. - 2018. - Вип. 2. - С. 22-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Spep_2018_2_6 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Могилевская О. Ю. Роль маркетингу в формуванні конкурентоспроможного потенціалу підприємства / О. Ю. Могилевская, А. І. Гладун, Т. С. Дмитриченко // Сучасні питання економіки і права. - 2018. - Вип. 2. - С. 22-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Spep_2018_2_6. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |