Наукова періодика України | Сучасні питання економіки і права | ||
Хачатурян Х. В. Становлення соціально-орієнтованого маркетингу як управлінського феномену / Х. В. Хачатурян // Сучасні питання економіки і права. - 2011. - Вип. 1. - С. 5-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Spep_2011_1_3 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Хачатурян Х. В. Становлення соціально-орієнтованого маркетингу як управлінського феномену / Х. В. Хачатурян // Сучасні питання економіки і права. - 2011. - Вип. 1. - С. 5-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Spep_2011_1_3. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |