Наукова періодика України Сучасні питання економіки і права


Хачатурян Х. В. 
Становлення соціально-орієнтованого маркетингу як управлінського феномену / Х. В. Хачатурян // Сучасні питання економіки і права. - 2011. - Вип. 1. - С. 5-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Spep_2011_1_3
  Повний текст PDF - 333.396 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Хачатурян Х.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Хачатурян Х. В. Становлення соціально-орієнтованого маркетингу як управлінського феномену / Х. В. Хачатурян // Сучасні питання економіки і права. - 2011. - Вип. 1. - С. 5-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Spep_2011_1_3.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського