Наукова періодика України Східний світ


Хоменко О. А. 
Реклама та формування жіночої ідентичності у Японії через призму жіночих образів довоєнної та післявоєнної реклами побутової техніки / О. А. Хоменко // Східний світ. - 2007. - № 2. - С. 123-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/SkhS_2007_2_14
  Повний текст PDF - 503.162 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Хоменко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Хоменко О. А. Реклама та формування жіночої ідентичності у Японії через призму жіночих образів довоєнної та післявоєнної реклами побутової техніки / О. А. Хоменко // Східний світ. - 2007. - № 2. - С. 123-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/SkhS_2007_2_14.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського