Наукова періодика України | Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми | ||
Сербінова Х. О. Суть та функції пізнавальних бар’єрів навчальної діяльності учнів / Х. О. Сербінова // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2014. - Вип. 38. - С. 66-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2014_38_15 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Сербінова Х. О. Суть та функції пізнавальних бар’єрів навчальної діяльності учнів / Х. О. Сербінова // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2014. - Вип. 38. - С. 66-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2014_38_15.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |