Наукова періодика України Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми


Хрупало Н. Н. 
Формування професійної компетентності майбутніх офіцерів засобами проектної діяльності: сутність змістового аспекту / Н. Н. Хрупало // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2014. - Вип. 38. - С. 469-473. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2014_38_100
Здійснено теоретичний аналіз проблеми формування професійної компетентності майбутніх офіцерів тилу засобами проектної діяльності. Розроблено й обґрунтовано схему формування професійної компетентності майбутніх офіцерів тилу засобами проектної діяльності, яка реалізується за таких організаційно-педагогічних умов: формування стійкої мотивації та ціннісного ставлення майбутніх офіцерів тилу до проектної діяльності; застосування засобів проектної діяльності в процесі підготовки курсантів на різних етапах навчання; забезпечення суб'єкт-суб'єктної взаємодії викладачів і курсантів у процесі формування професійної компетентності засобами проектної діяльності. Складниками схеми є: цільовий (мета, завдання, об'єкт, предмет), змістовий (науково-педагогічні підходи, функції, принципи), діяльнісний (методи та технології, форми, засоби, критерії, компоненти, рівні) блоки, організаційно-педагогічні умови та результат. Зазначено, що схема дієва за обраних організаційно-педагогічних умов. За результатами дослідження встановлено ефективність організаційно-педагогічних умов і впровадження схеми формування професійної компетентності майбутніх офіцерів тилу засобами проектної діяльності.
  Повний текст PDF - 465.356 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Хрупало Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Хрупало Н. Н. Формування професійної компетентності майбутніх офіцерів засобами проектної діяльності: сутність змістового аспекту / Н. Н. Хрупало // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2014. - Вип. 38. - С. 469-473. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2014_38_100.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського