Наукова періодика України Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми


Волошена В. В. 
Результати аналізу прикладної спрямованості сучасних підручників з алгебри / В. В. Волошена // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2013. - Вип. 34. - С. 46-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2013_34_11
  Повний текст PDF - 318.739 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Волошена В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Волошена В. В. Результати аналізу прикладної спрямованості сучасних підручників з алгебри / В. В. Волошена // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2013. - Вип. 34. - С. 46-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2013_34_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Волошена Вікторія Вікторівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського