Наукова періодика України | Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми | ||
Гаркуша С. В. Моніторинг розподілу учнів загальноосвітніх навчальних закладів на групи здоров’я / С. В. Гаркуша // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2012. - Вип. 32. - С. 95-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2012_32_22 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гаркуша С. В. Моніторинг розподілу учнів загальноосвітніх навчальних закладів на групи здоров’я / С. В. Гаркуша // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2012. - Вип. 32. - С. 95-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2012_32_22.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |