Наукова періодика України | Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми | ||
Гуревич Р. С. Моніторинг навчальних досягнень учнів в умовах профільного навчання / Р. С. Гуревич // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2012. - Вип. 32. - С. 70-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2012_32_17 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гуревич Р. С. Моніторинг навчальних досягнень учнів в умовах профільного навчання / Р. С. Гуревич // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2012. - Вип. 32. - С. 70-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2012_32_17.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |