Наукова періодика України | Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми | ||
Везетіу К. В. Моделювання процесу розвитку науково-методичної компетентності вчителів-філологів у післядипломній освіті / К. В. Везетіу // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2011. - Вип. 27. - С. 236-241. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2011_27_50 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Везетіу К. В. Моделювання процесу розвитку науково-методичної компетентності вчителів-філологів у післядипломній освіті / К. В. Везетіу // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2011. - Вип. 27. - С. 236-241. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2011_27_50.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |