Наукова періодика України | Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми | ||
Колосова О. В. Формування у молодших школярів уявлень про права та обов'язки: інноваційний підхід / О. В. Колосова // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2008. - Вип. 18. - С. 96-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2008_18_23 Проаналізовано філософську, психологічну, педагогічну, методичну літературу, а також дисертаційні роботи з проблеми формування у молодших школярів основ правової культури в процесі позаурочної діяльності. Визначено педагогічні умови ефективного формування основ правової культури молодших школярів у процесі позаурочної діяльності: реалізація аксіологічного підходу до формування в учнів початкових класів основ правової культури на засадах пріоритету ментальних цінностей, стимулювання активної рольової позиції молодших школярів у процесі опанування основ правової культури, організаційно-методичне забезпечення належного педагогічного супроводу формування в дітей основ правової культури в контексті взаємодії суб'єктів правовиховного процесу. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Колосова О. В. Формування у молодших школярів уявлень про права та обов'язки: інноваційний підхід / О. В. Колосова // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2008. - Вип. 18. - С. 96-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2008_18_23.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |