Наукова періодика України | Соціально-економічні проблеми і держава | ||
Струпинська Н. Теоретичні засади забезпечення ефективності маркетингової діяльності промислового підприємства / Н. Струпинська // Соціально-економічні проблеми і держава. - 2013. - Вип. 2. - С. 152-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sepid_2013_2_17 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Струпинська Н. Теоретичні засади забезпечення ефективності маркетингової діяльності промислового підприємства / Н. Струпинська // Соціально-економічні проблеми і держава. - 2013. - Вип. 2. - С. 152-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sepid_2013_2_17.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |