Наукова періодика України Соціально-економічні проблеми і держава


Струпинська Н. 
Теоретичні засади забезпечення ефективності маркетингової діяльності промислового підприємства / Н. Струпинська // Соціально-економічні проблеми і держава. - 2013. - Вип. 2. - С. 152-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sepid_2013_2_17
  Повний текст PDF - 1.328 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Струпинська Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Струпинська Н. Теоретичні засади забезпечення ефективності маркетингової діяльності промислового підприємства / Н. Струпинська // Соціально-економічні проблеми і держава. - 2013. - Вип. 2. - С. 152-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sepid_2013_2_17.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Струпинська Наталія Василівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського