Наукова періодика України | Сучасні дослідження з іноземної філології | ||
Демчук Н. М. Особливості ієрархізації базових концептів маркетингу у французькій мові / Н. М. Демчук // Сучасні дослідження з іноземної філології. - 2011. - Вип. 9. - С. 153-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sdzif_2011_9_25 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Демчук Н. М. Особливості ієрархізації базових концептів маркетингу у французькій мові / Н. М. Демчук // Сучасні дослідження з іноземної філології. - 2011. - Вип. 9. - С. 153-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sdzif_2011_9_25. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |