Наукова періодика України | Регіональна бізнес-економіка та управління | ||
Корсак В. І. Соціальний трейд-маркетинг - один із дієвих інструментів реалізації соціальної функції регіональними роздрібними торгівельними організаціями / В. І. Корсак // Регіональна бізнес-економіка та управління. - 2013. - № 1. - С. 97-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Rbetu_2013_1_31 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Корсак В. І. Соціальний трейд-маркетинг - один із дієвих інструментів реалізації соціальної функції регіональними роздрібними торгівельними організаціями / В. І. Корсак // Регіональна бізнес-економіка та управління. - 2013. - № 1. - С. 97-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Rbetu_2013_1_31.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |