Наукова періодика України Регіональна бізнес-економіка та управління


Корсак В. І. 
Соціальний трейд-маркетинг - один із дієвих інструментів реалізації соціальної функції регіональними роздрібними торгівельними організаціями / В. І. Корсак // Регіональна бізнес-економіка та управління. - 2013. - № 1. - С. 97-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Rbetu_2013_1_31
  Повний текст PDF - 334.897 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Корсак В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Корсак В. І. Соціальний трейд-маркетинг - один із дієвих інструментів реалізації соціальної функції регіональними роздрібними торгівельними організаціями / В. І. Корсак // Регіональна бізнес-економіка та управління. - 2013. - № 1. - С. 97-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Rbetu_2013_1_31.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Корсак Віктор Іванович (медичні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського