Наукова періодика України | Проблеми законності | ||
Ярмак В. Ю. Поняття бренду та його співвідношення з поняттям торговельної марки / В. Ю. Ярмак // Проблеми законності. - 2018. - Вип. 141. - С. 214-222. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pz_2018_141_21 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ярмак В. Ю. Поняття бренду та його співвідношення з поняттям торговельної марки / В. Ю. Ярмак // Проблеми законності. - 2018. - Вип. 141. - С. 214-222. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pz_2018_141_21. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |