Наукова періодика України Прикарпатський вісник Наукового товариства імені Шевченка


Savchak I. V. 
Teaching international relations experts English dialogue communication / I. V. Savchak // Прикарпатський вісник НТШ. Слово. - 2019. - № 3. - С. 221-230. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pvntsh_sl_2019_3_29
Відзначено, що входження України до світового співтовариства є яскравим не тільки професійними якостями, а й знанням з іноземної мови, тому іншомовна підготовка повинна стати пріоритетним завданням вищої школи. Охарактеризовано методику підготовки фахівців із міжнародних відносин до англійської діалогової комунікації. Проаналізовано компетентнісний, когнітивно-комунікативний, особистісний і професійно орієнтований підходи до навчання, поєднання яких сприяє оптимальним умовам для підготовки фахівців з міжнародних відносин до англійської діалогової комунікації у професійній діяльності. Описано загально дидактичні (оптимізації навчання, гуманізації, науковості, практичної спрямованості, системності і послідовності, доступності і дохідливості викладання, наочності, раціонального поєднання колективних та індивідуальних форм роботи) і спеціальні (діалогізації, креативності, професійної доцільності, комунікативного спрямування, інтелектуальної взаємодії та співтворчості, ситуативності, зв'язку теорії з практикою, мотивації навчально-пізнавальної діяльності, позитивного емоційного фону навчання) принципи підготовки фахівців. Усі визначені принципи, орієнтовані на розвиток професійного мовлення студентів, тісно взаємопов'язані, кожен із них доповнює інший, тому вони ще й взаємозалежні. Виокремлено традиційні методи навчання англійської діалогової комунікації, такі як: словесно-інформаційні, наочно-евристичні та практично-дослідницькі, та методи активного навчання - ділові ігри, метод проектів, кейс-метод, аналіз конкретних ситуацій. Охарактеризовано прийом як складову частину методу. Виділено прийоми розумової діяльності (дидактичні) - порівняння, узагальнення, оцінка діяльності та прийоми навчальної роботи (методичні) - виконання дидактичних завдань за зразком, створення діалогу за заданим початком, розробка презентації проекту за попередньо обговорюваними відомостями. Констатовано, що в процесі впровадження описаної методики навчання студентами особливо сприймалися такі форми навчальної діяльності, як конференції, презентації, екскурсії, проведення заняття в умовах реальної професійної діяльності. Нетрадиційні форми навчання сприяли зануренню студентів у фахову діяльність, чим активізували професійний інтерес і надали можливість проявити себе, продемонструвати вміння діалогової взаємодії англійською мовою.
  Повний текст PDF - 416.301 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Savchak I.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Savchak I. V. Teaching international relations experts English dialogue communication / I. V. Savchak // Прикарпатський вісник НТШ. Слово. - 2019. - № 3. - С. 221-230. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pvntsh_sl_2019_3_29.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського