Наукова періодика України Прикарпатський вісник Наукового товариства імені Шевченка


Volkovetska-Ireland N. V. 
Culturally Responsive Teaching as an Innovative Strategy in Education: Experience of the Ukrainian Educator in the American Educational System / N. V. Volkovetska-Ireland // Прикарпатський вісник НТШ. Слово. - 2019. - № 3. - С. 96-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pvntsh_sl_2019_3_13
У глобалізованому світі питання культурного розмаїття та ідентичності стали визначальними, вимагаючи уваги науковців та активних спроб їх вирішити. Сфера освіти не є виключенням в такому тренді. Успішне викладання сьогодні вимагає від вчителя не тільки глибоких знань у своїй сфері чи/і вмінь застосовувати дієві педагогічні прийоми. Успішний вчитель 21-го століття відзначається наявністю соціокультурної свідомості, бажанням і здатністю знаходити спільності зі своїми учнями і будувати взаємовідносини, які будуються на повазі і довірі, особливо коли мова йде про культурно, соціально, демографічно розмаїті класи. Розглянуто модель викладання, що базується на врахуванні культурних особливостей учнів, крізь призму досвіду викладача-іммігранта в США. Фокус дослідження зосереджено на чотирьох мотиваційних умовах, які інтенсифікують процес навчання. Аналізуючи "мотиваційну концепцію" професора Р. Влодковського, яку було використано як педагогічну стратегію, окреслено її вплив на внутрішню мотивацію учнів. Сприятливі навчальні умови, які стимулюють мотивацію, включають такі елементи: відчуття приналежності і взаємної поваги учнями, можливість звернення до попереднього особистого досвіду, вибору і культурних цінностей, розуміння та співвідношення навчання з власними цілями. Підкреслено, що особиста "історія" вчителя-іммігранта, його/її ідентифікаційний наратив може стати ефективним методом розвитку в учнів почуттів рівності і взаємності, бажання вчитися. Саме завдяки правильному акцентуванні на культурному розмаїтті всіх сторін навчального процесу можливе дієве внутрішнє мотивування.
  Повний текст PDF - 404.376 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Volkovetska-Ireland N.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Volkovetska-Ireland N. V. Culturally Responsive Teaching as an Innovative Strategy in Education: Experience of the Ukrainian Educator in the American Educational System / N. V. Volkovetska-Ireland // Прикарпатський вісник НТШ. Слово. - 2019. - № 3. - С. 96-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pvntsh_sl_2019_3_13.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського