Наукова періодика України | Problems of modern psychology | ||
Чепішко О. І. Психологічні умови розвитку професійної свідомості майбутніх учителів / О. І. Чепішко // Проблеми сучасної психології. - 2013. - Вип. 22. - С. 654-666. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pspl_2013_22_56 Вивчено психологічні умови розвитку професійної свідомості майбутніх вчителів. Здійснено теоретичний аналіз наукових підходів дослідження проблеми в зарубіжній та вітчизняній психології. Визначено сутність поняття "професійна свідомість майбутнього вчителя". Теоретично обгрунтовано психологічні умови її розвитку у процесі професійної підготовки. Емпірично досліджено особливості та динаміку розвитку професійної свідомості студентів педагогічних спеціальностей соціогуманітарного профілю. Визначено критерії (привласнення понять та категорій педагогіки; суб'єктивація професійних мотивів, інтересів, цінностей; осмисленість професійного простору діяльності), прояви та рівні (оптимальний, необхідний, критичний, неприпустимий) розвитку професійної свідомості майбутніх вчителів на окремих етапах навчання. Експериментально доведено можливість розвитку професійної свідомості майбутніх вчителів шляхом цілеспрямованої актуалізації психологічних умов, що веде до розвитку її структурних компонентів - значень, смислів, чуттєвої тканини. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Чепішко О. І. Психологічні умови розвитку професійної свідомості майбутніх учителів / О. І. Чепішко // Проблеми сучасної психології. - 2013. - Вип. 22. - С. 654-666. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pspl_2013_22_56.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |