Наукова періодика України Проблеми безперервної медичної освіти та науки


Марченко В. Г. 
Лекція в системі медичної післядипломної освіти / В. Г. Марченко, І. О. Крамний, І. О. Вороньжев // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2015. - № 4. - С. 6-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psmno_2015_4_3
Наведено особливості підготовки та читання лекцій у медичній післядипломній освіті, завдання лектора та вимоги до цього виду занять. Подано порядок викладання лекції, обсяг лекційного матеріалу, структуру лекції, формули для розрахунку розподілу часу на види інформації, які наводяться лектором. Наведено дидактичні цілі навчальної лекції, особливості читання залежно від виду циклу (спеціалізація, тематичне удосконалення). Висвітлено особливості та види курсів лекцій, види лекцій у медичній післядипломній освіті. Підкреслено виховний характер лекцій, узгодженість їх із семінарськими та практичними заняттями. Наведено недоліки навчальної лекції, вимоги до стилю читання лекції, розподіл годин на лекції залежно від посади викладача, особливості складання методичних розробок до кожної лекції, підкреслено необхідність надання попередньої інформації слухачам про тематику і зміст лекції та важливість обговорення лекції на методичних зборах кафедри. Подано перелік інтерактивних методів читання та вимог до технічного оснащення й аудиторії, перелічено зовнішні чинники, які впливають на лекцію, види конспектування тощо.Приведены особенности подготовки и чтения лекций в медицинском последипломном образовании, задачи лектора и требования к этому виду занятий. Изложены порядок преподавания лекции, объем лекционного материала, структура лекции, формулы для расчета распределения времени на виды информации, которые приводятся лектором. Приведены дидактические цели учебной лекции, особенности чтения в зависимости от вида цикла (специализация, тематическое усовершенствование). Освещены особенности и виды курсов лекций, виды лекций в медицинском последипломном образовании. Подчеркнут воспитательный характер лекций, согласованность их с семинарскими и практическими занятиями. Приведены недостатки учебной лекции, требования к стилю чтения лекции, распределение часов на лекции в зависимости от должности преподавателя, особенности составления методических разработок к каждой лекции. Подчеркнуты необходимость предоставления предварительной информации слушателям о тематике и содержании лекции и важность обсуждения лекции на методических собраниях кафедры. Дан перечень интерактивных методов чтения и требований к техническому оснащению и аудитории, перечислены внешние факторы, которые влияют на лекцию, виды конспектирования и др.
  Повний текст PDF - 6.111 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Марченко В.
  • Крамний І.
  • Вороньжев І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Марченко В. Г. Лекція в системі медичної післядипломної освіти / В. Г. Марченко, І. О. Крамний, І. О. Вороньжев // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2015. - № 4. - С. 6-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psmno_2015_4_3.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Вороньжев Ігор Олександрович (медичні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського