Наукова періодика України Прометей


Пепчук С. М. 
Розвиток концепції маркетингу в економічному просторі / С. М. Пепчук // Прометей. - 2014. - № 3. - С. 30-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Prom_2014_3_6
  Повний текст PDF - 115.061 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Пепчук С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Пепчук С. М. Розвиток концепції маркетингу в економічному просторі / С. М. Пепчук // Прометей. - 2014. - № 3. - С. 30-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Prom_2014_3_6.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Пепчук Сергій Миколайович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського