Наукова періодика України | Професійна освіта: проблеми і перспективи | ||
Мирончук Н. М. Контекстна підготовка майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності на засадах проблемно-ситуаційного підходу / Н. М. Мирончук // Професійна освіта: проблеми і перспективи. - 2016. - Вип. 11. - С. 15-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Profos_2016_11_5 Розкрито теоретико-методологічні основи та організаційно-методичні засади контекстної підготовки майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності у межах методологічно-цільового, теоретико-контекстуального, концептуально-проективного, організаційно-методичного блоків дослідницької роботи. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мирончук Н. М. Контекстна підготовка майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності на засадах проблемно-ситуаційного підходу / Н. М. Мирончук // Професійна освіта: проблеми і перспективи. - 2016. - Вип. 11. - С. 15-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Profos_2016_11_5.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |