Наукова періодика України | Професійна освіта: проблеми і перспективи | ||
Помаран П. І. Маркетингове управління птнз як об’єктивна необхідність в умовах ринкової економіки: результати експерименту / П. І. Помаран // Професійна освіта: проблеми і перспективи. - 2014. - Вип. 7. - С. 67-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Profos_2014_7_16 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Помаран П. І. Маркетингове управління птнз як об’єктивна необхідність в умовах ринкової економіки: результати експерименту / П. І. Помаран // Професійна освіта: проблеми і перспективи. - 2014. - Вип. 7. - С. 67-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Profos_2014_7_16. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |