Наукова періодика України | Studies in comparative education | ||
Niesner V. Glück als pädagogische kategorie: ansätze der ausländischen und ukrainischen wissenschaftler zur interpretation des wesens des begriffs / V. Niesner // Порівняльно-педагогічні студії. - 2015. - № 1. - С. 63-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppstud_2015_1_12 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Niesner V. Glück als pädagogische kategorie: ansätze der ausländischen und ukrainischen wissenschaftler zur interpretation des wesens des begriffs / V. Niesner // Порівняльно-педагогічні студії. - 2015. - № 1. - С. 63-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppstud_2015_1_12. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |