Наукова періодика України | Studies in comparative education | ||
Бойченко К. Підготовка та організація діяльності головних суб’єктів управління школою в Нідерландах / К. Бойченко // Порівняльно-педагогічні студії. - 2014. - № 1. - С. 61-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppstud_2014_1_12 Розглянуто досвід Нідерландів щодо підготовки керівників шкіл та організації їх професійної діяльності. Охарактеризовано компетентності та професійні вимоги до особистості майбутніх директорів шкіл. Подано рекомендації щодо поліпшення професійної підготовки майбутніх управлінців, розроблені асоціацією державного управління освітою Нідерландів.Рассмотрены требования и проблемы профессиональной подготовки руководителей школ в Нидерландах. Отражена организация их деятельности с целью выявления положительных черт и использования голландского опыта в украинских школах. Указано, что важные компетентности директора-лидера формируются при выполнении различных ролей и при разных обстоятельствах и условиях. Выявлены пути профессиональной подготовки директоров школы в Нидерландах.Considered the requirements and challenges of training school leaders in the Netherlands. Deals with the organization of their activities in order to identify positive features and use the Dutch experience in Ukrainian schools. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бойченко К. Підготовка та організація діяльності головних суб’єктів управління школою в Нідерландах / К. Бойченко // Порівняльно-педагогічні студії. - 2014. - № 1. - С. 61-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppstud_2014_1_12.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |