Наукова періодика України Studies in comparative education


Ярова О. 
Тенденції упровадження європейського виміру у початкову освіту Євросоюзу / О. Ярова // Порівняльно-педагогічні студії. - 2013. - № 4. - С. 63-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppstud_2013_4_12
Розглянуто явище європейського виміру як одного з принципів модернізації змісту освіти та тенденції його упровадження в початковій школі країн-членів ЄС. Досліджено шляхи інтеграції європейського виміру освіти до змісту початкової освіти, технології та методи, що їх використовують учителі для виховання молодих європейців. Виокремлено сучасні тенденції запровадження європейського виміру на рівні початкової освіти в державах-членах ЄС, в т.ч. включення його як обов'язкового елементу змісту освіти до освітніх програм МСКО-1 у більшості країн ЄС; інтеграція європейського вибору до змісту початкової освіти шляхом багатодисциплінарного (включення знань про Європу до змісту таких дисциплін, як історія, географія, іноземні мови й громадянознавство) або міждисциплінарного підходу, що надає можливість презентувати спільні теми, присвячені "європейській" ідеї, під час викладання різних предметів та активізувати формування в учнів демократичних цінностей. Досліджено тенденції запровадження європейського вибору освіти на рівні початкової школи у країнах-членах ЄС у контексті модернізації змісту освіти. Розглянуто технології, методи та шляхи євроінтеграції змісту початкової освіти.Рассмотрено явление европейского измерения как одного из принципов модернизации содержания образования стран-членов ЕС. Исследованы пути интеграции европейского измерения образования к содержанию начального образования; технологии и методы, используемые учителем для воспитания молодых европейцев. Выделены современные тенденции внедрения европейского измерения на уровне начального образования в государствах-членах ЕС, в т.ч. включение его как обязательного элемента содержания образования в образовательных программах МСКО-1 в большинстве стран ЕС; интеграция европейского измерения к содержанию начального образования путем многодисциплинарного (включение знаний о Европе к содержанию таких дисциплин, как история, география, иностранные языки) или междисциплинарного подхода, позволяющего представить общие темы, посвященные "европейской" идее.The article studies the phenomenon of the European dimension as one of the principles of education content modernization. The author points out and describes the main trends of ED implementation in primary schools of the EU member countries among which are making the ED a compulsory element of the content of educational programmes at ISCED 1 in most of the EU countries and in some countries even at ISCED 0; implementing an interdisciplinary approach to teaching the ED through primary education; adding to the "European" topics of the primary school curriculum events of national history and facts about outstanding personalities in connection with the history of Europe, information about the continent geography, linguistic diversity and cultural richness in Europe, the emergence of the Union, the place of Europe in the world; developing students’ skills to use the received knowledge in practice; practicing games and interactive teaching methods in groups and teams; using actively ICT.
  Повний текст PDF - 436.34 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ярова О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ярова О. Тенденції упровадження європейського виміру у початкову освіту Євросоюзу / О. Ярова // Порівняльно-педагогічні студії. - 2013. - № 4. - С. 63-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppstud_2013_4_12.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Ярова Олена Борисівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського