Наукова періодика України Психологічні перспективи


Kalamazh R. V. 
Learning motivation in metacognitive monitoring reliability / R. V. Kalamazh, M. M. Avhustiuk // Психологічні перспективи. - 2018. - Вип. 31. - С. 107-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2018_31_11
Вивчено аспекти достовірності метакогнітивного моніторингу. Дослідження зосереджене на теоретичному обгрунтуванні ролі мотивації в метакогнітивному моніторинзі навчальної діяльності студентів (n = 262; M = 19,5; SD = 1,87). За мету поставлено роль дослідити навчальну мотивацію в ілюзії знання як помилки метакогнітивного моніторингу. Для діагностики ролі навчальної мотивації в достовірності метакогнітивного моніторингу використано метод вивчення мотивації Т. Ільїної (2003 р.), спрямований на розгляд структури мотивації в студентів. Виокремлено результати емпіричного дослідження ролі навчальної мотивації в метакогнітивному моніторингу. Згідно з отриманими результатами, серед найважливіших характеристик мотивації відзначено роль надання кращого розуміння природи ефективності метакогнітивного моніторингу. Саме навчальна мотивація покликана сприяти нівелюванню негативного впливу ілюзії знання на метакогнітивний моніторинг навчальної діяльності студентів. Ті з них, котрі були зосереджені на отриманні знань, показали точні метакогнітивні судження. Однак серед студентів із переважанням мотивації на отримання професії точність метакогнітивного моніторингу була найвищою. Окреслено перспективи подальших розвідок із цієї проблеми.
  Повний текст PDF - 841.232 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Kalamazh R.
  • Avhustiuk M.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Kalamazh R. V. Learning motivation in metacognitive monitoring reliability / R. V. Kalamazh, M. M. Avhustiuk // Психологічні перспективи. - 2018. - Вип. 31. - С. 107-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2018_31_11.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського