Kulchytska A. V. 
Social-psychological peculiarities of consumer's behavior / A. V. Kulchytska // Психологічні перспективи. - 2017. - Вип. 29. - С. 151-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2017_29_15
Досліджено споживчу поведінку особистості. Обгрунтовано актуальність аналізу дослідження із цієї проблематики, визначено методи та методики дослідження соціально-психологічних характеристик особистості та особливостей споживчої поведінки. Актуальність дослідження зумовлює сучасний стрімкий розвиток суспільства й економіки, потреба розв'язання нау-кових завдань, у центрі яких стоїть людина як суб'єкт економічної діяльності. Одне з таких завдань - саме дослідження споживчої поведінки й чинників, які впливають на неї. Зазначено, що поведінка споживача не зводиться лише до максимізації корисності, раціональних оцінок і розрахунків. Оскільки, крім функціонального попиту на товар, існує й не функціональний попит, який зумовлюється різними, у т. ч., психологічними чинниками. Наведено кількісний та якісний аналіз результатів діагностики, здійснено інтерпретацію даних емпіричного дослідження означеної проблеми, які демонструються і графічно, і описово. Виявлено індивідуально-психологічні характеристики особистості з використанням "Багатофакторного опитувальника" Р. Б. Кеттела. Результати діагностики представлені за шістнадцятьма показниками. Представлено результати дослідження психологічних типів споживчої поведінки за методикою О. С. Посипанової "Психологічний профіль споживача". Визначено й описано сім видів профілів споживачів: інноватор, модник, традиціоналіст, консерватор, індивідуаліст, ситуаціоніст, байдужий. За результатами діагностики з допомогою кореляційного аналізу встановлено особливості взаємозв'язку індивідуальних психологічних характеристик особистості та елементів споживчої поведінки, які визначалися в типології психологічних профілів споживачів. Окреслено перспективи подальших досліджень.
  Повний текст PDF - 189.735 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Kulchytska A.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Kulchytska A. V. Social-psychological peculiarities of consumer's behavior / A. V. Kulchytska // Психологічні перспективи. - 2017. - Вип. 29. - С. 151-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2017_29_15.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського